2017. március 20., hétfő

Lelki tuning

                   "Nem az a kedves, aki szép, hanem az a szép, aki kedves."

Viki (32) azzal a kéréssel keresett meg engem, hogy készítsünk róla egy ízléses fehérneműs sorozatot. E-mail-ezésünk során kiderült, hogy nem rég készült róla pár kép ilyen témában egy fotóstúdióban, de szerinte és a képeket látva szerintem is borzalmasan sikerült és nem a Viki hibájából. A műteremben állítólag rettenetesen hideg volt, a fotós férfi undok volt, 30 perc alatt végzett vele és csak a nyers képeket adta át neki.
Cégnevet nem mondok, de az a munka, amit ez a fotós kiadott a kezéből szégyen a szakmára nézve. Nem beszélve a modell lelki világáról!!!


Ahogy a képen látjátok, konkrétan koszos a talaj; a műterem üres, semmi kelléke nem volt,  illetve én a világításba is bele tudnék kötni.




Aztán eljött a mi napunk. Egy hete belépett a stúdiómba Viki. Kapott egy szép cicás sminket a sminkesünktől és elkezdtük a munkát. Kicsit olyan volt, mintha már ezer éve ismernénk egymást,annyira egy hullámhosszon voltunk hárman.
Tetszett neki a hely. Ahogy írta utólag "Álmodni se lehetett volna jobb helyszínt!"
Sok ruhát hozott, volt miből válogatni. A tervezett egy órás fotózásból 3 óra lett, mert megint annyi ötletem volt, hogy nem bírtam abbahagyni az alkotást, de így nyugodt a szívem, hogy minden tervezett dolgot megvalósítottunk.




"Köszönök szépen mindent, lányok! Az elsőnek is így kellett volna sikerülnie.
Gina, csodát műveltél! Esküszöm a sírás kerülget az örömtől!"







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése