2017. március 8., szerda

Hit, vonzás, siker

 "A gondolat és a szeretet kombinációja mentén alakul ki a Vonzás törvénye."
(Charles Hammel)






   Évek óta járom a város különböző műtermeit kellékekkel teli giga csomagokkal a hátamon, hogy minél színesebb képek szülessenek. Volt mikor 3 méteres hátteret, nappali szőnyeget  vagy épp éjjeliszekrényt is vittem, mert tudtam, hogy úgy jobb lesz a képen az összhang. 

   Idén azt terveztem, hogy ebben is lépek egy szintet. Szükségem van egy saját zugra, ahol minden szépen el van rendezve és tárolva, nekem pedig csak az alkotásra és az alanyra kell koncentrálnom. Nem kell végre idegeskednem, hogy hogy érek oda a forgalom miatt, tudok-e parkolni a közelben, beleférek-e az időbe, vagy hogy vannak-e előttem illetve utánam, mert akkor még jobban kell sietni. Szóval ez a stressz mostantól nem létezik többé, mert jelentem, saját stúdiót nyitottam.:) (pezsgőpukkanás)  És a legviccesebb az egészben, hogy mindössze két napig kerestem a helyet, ugyanis az univerzum meghallgatta a kérésemet!  Egy volt fotóstársam rám írt és mondta, hogy körülbelül két napja!!! pattant ki a a fejéből, hogy épp műtermet akar csinálni a lakásából. Még aznap találkoztunk és meg is beszéltük a részleteket. Hetek óta festünk, fúrunk, parkettázunk, bútorokat rakunk össze, takarítunk, dekorálunk és mára elkészültünk vele.




Imádom azt a harmóniát és nyugalmat, amit ez a napfényes hely áraszt magából és nagyon várom már, hogy meg tudjam nektek mutatni az ott készült képeket. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése