2017. február 12., vasárnap

Hogyan lettem fotós? 

“Úgy tűnik, a siker összefonódik a cselekvéssel. A sikeres emberek folyton mozgásban vannak. Követnek el hibákat, de nem adják fel.” (Conrad Hilton) 

   Üdvözöllek a blog oldalamon! Mócza Georgina vagyok,fotóművész. Ez az első bejegyzésem, itt magamról írok egy rövid bemutatkozást, a továbbiakban azonban a munkámmal kapcsolatos tapasztalatokra és élményekre fogom alapozni az írást.
   Középiskolás korom óta vágytam valamilyen izgalmas szakmára, de mivel gimnáziumba jártam, nem sokat tudtam arról, pontosan mik a lehetőségeim. Onnan a diploma a következő lépcsőfok és ahogy a szüleim tanácsolták, elvégeztem egy közgazdasági főiskolát. Akkor azt hittem, ez a tanulmány jó lesz a munkaerőpiacon, de a gyakorlat azt mutatta, hogy maximum kiindulópontnak volt jó nekem, de előre különösebben nem visz. Éreztem, hogy nem ez az én utam. Egy cégnél a napok túl monotonok, érzelemmentesek, én ettől sokkal aktívabb- és érzelemdúsabb vagyok. Akkor megfogadtam magamban, hogy mire 30 éves leszek ki fogom találni, mit szeretnék hivatásszerűen dolgozni és azt gőzerővel fogom csinálni. Évekkel ezelőtt az élet egy esküvőszervező tanfolyamra sodort és ott már tudtam, hogy jó helyen vagyok,csak azt éreztem, hogy jobban részese akarok lenni az eseménynek.  Így jött el, hogy fotós lettem és minden nehézség ellenére se adnám fel ezt a szakmát soha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése