2017. február 13., hétfő

Valentin nap - Egyre nagyobb divat a glamour fotózás



A Valentin napra készülve pár bátrabb hölgy, aki szerette volna meglepni párját valami újdonsággal, fehérneműs fotózásra jelentkezett be hozzám. Ehhez így télen - mikor a téli kabát és nagy pulcsi ápol és eltakar - különösen nagy lelkierő kell, én abszolút megértem. Ezeket a képeket a diszkréció jegyében nem szoktam megosztani semmilyen formában, kizárólag a vendégem kapja meg.

Szeretném kiemelni Tünde (46) esetét, aki amellett, hogy nagyon izgult nagyon készült is. Rengeteg fehérnemű kombinációt hozott és szerintem titokban modellkedni is eljárt valahova, mert ahhoz képest, hogy még nem járt fotózáson, teljesen profi volt. Nagyon könnyű volt vele együtt dolgozni, egy igazi nő, minden fotósnak ilyen modellt kívánok. Ahhoz, hogy könnyebben feloldódjon ebben a számára idegen környezetben, magával hozta a legjobb barátnőjét, aki végig asszisztált nekünk és szórakoztatott minket. Végül 2,5 órásra nyúlt a fotózás, annyi ötlet és ruha variáció volt, hogy nem fértünk bele a tervezett egy órába, de nem bántuk, mert élveztük a közös munkát, aminek az eredményét már át is adta a párjának és a következőt írta e-mail-ben ma nekem:

"A párom nagyon örült a képeknek! Azt mondta, hogy nagyon büszke rám, mert nagyon szeretett volna rólam fotókat készíteni és hogy ennél szebb ajándékkal nem tudtam volna meglepni!!!"



Remélem, sikerült kedvet csinálnom ezzel az írással azoknak, akik szeretnének ilyen képeket akár csak maguknak önmagukról az önbecsülésük megerősítésére,  mindössze nem mertek eddig kamera elé állni.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése